Loading

Nejčastěji kladené otázky

V našem autoservisu se snažíme provádět opravy a údržbu automobilů co nejjednodušeji a bez zbytečných starostí. Níže jsou uvedené nejčastěji kladené otázky a dotazy. Pokud není odpověď na vaši otázku uvedena níže, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 603 505 320 nebo nás osobně navštívit.

Pokud je vozidlo v záruce, musím do autorizovaných servisů?

Jednoduše řečeno s novým autem nemusíte jezdit na pravidelné prohlídky do autorizovaného servisu. I neznačkový servis totiž dnes může tuto službu zajišťovat, musí ale plnit tři základní podmínky: používat originální náhradní díly, postupovat podle postupů předepsaných výrobcem vozu a prohlídku zapsat do servisní knížky.

Mohu si přinést vlastní autodíly?

Ne! Hlavním důvodem je právě to, že nemůžeme garantovat spolehlivost Vámi dodaného dílu a nemůžeme na takový díl a provedenou práci poskytnout záruku.

Dokážete zapisovat i do elektronických servisních knížek?

Ano. Nabízíme možnost zápisu do elektronických servisních knížek: Audi, Seat, Škoda a VW.